-
Warunki dostawy i płatności
WARUNKI DOSTAWY
REALIZACJA ZAMÓWIENIA:
- Maksymalny termin realizacji zamówienia to 2 dni robocze. Czas realizacji zamówienia zależny jest od danego produktu i wskazany jest na platformie hurtowej w karcie danego produktu. Staramy się by 100% wysyłek z zamówień złożonych do godziny 12:00 i z zaksięgowanym przelewem lub przy płatności przy odbiorze została wysłana tego samego dnia.
- W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- Towar dostarczany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz w granicach Unii Europejskiej.
- Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
- Wszystkie paczki są starannie zapakowane, aby uniknąć ich ewentualnego uszkodzenia w trakcie transportu. Mimo to, prosimy o sprawdzenie opakowania przesyłki przy odbiorze i w razie zgłoszonych uszkodzeń konieczne jest protokołu szkody oraz wysłanie dokumentu do nas drogą mailową.
- W przypadku zaginięcia przesyłki wysyłamy towar powtórnie na nasz koszt w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia nam zaginięcia paczki. Dalsze postępowanie reklamacyjne z firmą kurierską prowadzi nasza firma.
- W wyniku zdarzeń losowych wysyłka może się opóźnić - w takim przypadku natychmiast poinformujemy o tym drogą mailową.
- Wybierając sposób płatności przelewem bankowym, prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule przelewu, jego brak może opóźnić realizację zamówienia.
- Towary zakupione w hurtowni dostarczane są w stawce oraz sposobie wysyłki w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący. Podane ceny są cenami brutto:
- Kurier Inpost - przedpłata: 17,20 zł
- Kurier Inpost - pobranie: 20,90 zł
- Kurier DPD - przedpłata: 20 zł
- Paczkomaty Inpost - przedpłata: 12 zł
- Paczkomaty Inpost - pobranie: 20 zł
SPOSOBY PŁATNOŚCI:
- Klient może – według swojego wyboru – dokonać Płatności przed dostawą Towaru (przedpłata) lub przy jego odbiorze.
- Sprzedawca akceptuje następujące metody płatności: Przelew bankowy lub pobranie
- Po zaksięgowaniu środków na koncie, status zamówienia zmienia się na gotowy do realizacji.. Numer konta podany jest również w formularzu, który otrzymasz po złożeniu zamówienia na podany adres e-mail.
- W celu przyspieszenia realizacji zamówienia prosimy o wysłanie potwierdzenia płatności na adres e-mail: hurt.fortrade@gmail.com
- Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
- Faktury VAT przesyłane są Klientowi drogą e-mail w wersji elektronicznej - pliku PDF.
- Żądanie przesłania faktury VAT w formie papierowej należy zgłosić na adres e-mail